Thursday, 28 April 2011

~untuk kamu FADHLI~

Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah
berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

Reff:
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…

~> saye rndu awk sgt2 taw..lgu ni awk ske sgt dgr an an an..awk pon ske sgt tgk cite kejora dan bintang tuh..huhuhu..sme jgk cm sye..bile sye dgr lgu nim,wajib awk de lm kpale sye..hebat la kau BY..ahahha...love u so much taw..our relationship until die ok??..insyaAllah..=)..amin...<~

~luv supehero~

2 comments:

  1. najihah,..akak ade satu lagi lagu yg best. boleh kasi kat fadhli,. tahuk dye menikahlah denganku by dua mata. sumpah sweet :)

    ReplyDelete
  2. hahaha..bagus lah kalo dah sayang menyayang...hehe

    ReplyDelete