Tuesday, 26 April 2011

kmu mmg dasar s*** la der!!!

parak sgt entry..s***???xkn xtahu kot..huhuuh..lau x tau jgk try cri google keyh..hihhi..knpem xkn jumpe..=)..aq tlis entry nie sbb ad sorg dak lki nie cntrol hbt la..dye add aq n bf aq punyer fb..da la aq ckit pon xknl die..abs status aq die kmen..lau kmen die tu brgne xpe jgk,nie kau sje nk uat skitkan aty aq n bf aq an..tau da status aq tu xde kne mngene ngn kau,yg kau GEDIK sgt nk kmen kt aq pnyer tu knpe??da la kmen kte status aq 'xtau bnde' spe yg xthu bnde skrg nie??aq tau la sume kwn fb kau sume xlyn kau kn..ahahhaha...sian kau budus!!..gle la kau bai!!!..nk kmen yg mngaruk tu kt org len pnyer wall la keyh.yg kau gngu aq n bf aq tu asal??kau x leh tgk org epy ke der??kau jeles erk??aq tau la kau x dpt ksih syg dri kcik,tp jgn la nk uat aq n bf aq skit aty sbb kau..mmg dasar s *** la kau..kau igt kau x ltk pic lm fb kau aq xleh cri la spe kau???slap la kau budus!!!..kau pnh msk icu x??lau x pnh meh aq bgi kau rse erk...hihihihi..=)


nie lak sorg lgi mnusia yg brnama LELAKI yg s***!!!!..lawak la kau der...col aq pstu nk cri FARAH,kau igt aq nie farah ke ape??brpe kli da yg aq ckp yg kau tu slh num,tp apsal kau GEDIK sgt duk col lgi aq n ckp aq nie farah???ma n aboh aq da bgi nme aq sdap2 la wes...lgi sdp dri nme farah yg kau cri tu..kau gle k bai??or speker hp kau rsak yg xdgr aq gthu yg kau slh num???..pstu tbe2 la ajak aq kuar ngn kau..ape!kau igt aq mrah sgt sng2 je aq nk kaur ngn lki2 yg aq xtau asl usul???dri aq kuar ngn kau bek aq pgi DATE ngn aq pnyer bf..=)..da2 la bai,aq bkn farah yg kau cri erk,da la bzirkan krdit kau tu tuk col aq..=) sian kt kau je bai...,suara bf aq beshh lgi dri kau..ahahahhaha..mls aq nk lyn kau bai!!>,<


n yg lst nie lak LELAKI jgk...kau mmg dsar mak ayh xajar ke bai???kau tu umo bru 14 taun apasal kau nk men ktuk nme ma ayh aq??ad aq ktuk mak ayh kau ke der??xpuas aty face to face la..kau tau kn yg mak aq ckgu kt skolah yg kmu blaja skrg,apsal kmu nk ktuk nme dye??kau mmg nk mti cpt la bai..kau tau x ilmu yg mak aq ksi kat kau xkn HALAL la der..kau idup ats dnie nie pon ats sbb mak ayh kau..so,hrmat la ckit mak aq tuh BENGONG!!.kau igt la,terengganu nie xbsar mne pon..aq pon da tau kat mne umh kau..jgn smpai aq cri kau kt umh da la erk..kau nk rse msk icu blh la der..hihihihikkk..kau plih la nk skit@nk mtk mf face to face keyh..lau xpuas aty gthu der..aq PANTANG org men ktuk mak ayh aq!!!..mmg kau pon dsar s*** la!!!!..=)
~luv supehero~

6 comments:

  1. sabar ye..atien pun salu je kena kacau mcm tu..

    ReplyDelete
  2. bwk bersabar yew,, biase la laki ni,, degil.. tp u nama sy farah huk3 ^_^

    ReplyDelete
  3. sabar2..budak mane tu?biar apik g jumpa..uhhh

    ReplyDelete
  4. sabar ya..ignore jer orang mcm tu..saje kot nak kaco hbgn kamu ngn bf kamu..lala

    ReplyDelete
  5. sabar je larh eh..dugaan..salam kenal n follow u!

    ReplyDelete
  6. di tag : http://ayesharamlee.blogspot.com/2011/04/6th-anniversary-ga-kakyongcom.html

    ReplyDelete